czwartek, 14 kwietnia 2016

Addi i Polcia

Hejko!
Może i wiecie, może i nie wiecie ale mam kanał. Założyłam go razem z Budyniem.-> https://www.youtube.com/channel/UCru9muvONlre7t_FwUkh9fw
Budyń zajmuje się obrabianiem filmików i ich wrzucaniem a ja występuje. :3 Mam bardzo kreatywne zajęcie prawda? xD Mamy już tam około 20 subów za co mega dziękujemy. Planujemy zrobić Tag o nas. Jeśli macie jakieś pytania do nas to można je napisać w komentarzu bądź w wiadomości na naszych fb. (Linki w filmiku)


Ogólnie to mega was tam zapraszam. Robimy tam zadania oraz opisujemy aktu. :3 Dopiero zaczynamy i mamy dopiero 5 filmików. Jeśli macie jakieś sugestie bądź pomysły na filmiki dajcie znać w komach bądź w wiadomościach prywatnych. <3

Będę już spadać. Zapraszam do oglądania, komentowania oraz kliknięcia na magiczny czerwony guziczek xD Mam w planach jedną serie, mówiłam wam już o niej ale prawdopodobnie za niedługo ujawni się ona na moim blogu.
Papa <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz