piątek, 27 maja 2016

Ogłoszenia parafialne!

Hejko!
Przychodzę do was z postem typowo informacyjnym. Tak jak możecie zauważyć blog zyskał całkowity nowy wygląd dzięki Gabi z bloga http://starstableonlinegabrielle.blogspot.com/ Mega jej dziękuje za to i serdecznie zapraszam do niej, ponieważ prowadzi fantastycznego bloga oraz ma teraz konkurs. <3 Mam dla was kilka informacji.
  1. Chciałabym wprowadzić jakąś serie do bloga. Zastanawiam się czy wprowadzić teorie. Co o tym sądzicie? Jeśli tak to o czym mają być te teorie?
  2. Myślałam abym co tydzień załóżmy w niedziele wstawiała krótki opis i zdjęcia z wybranej sesji. Co o tym sądzicie?
  3. Myślałam nad zrobieniem takich zakładek jak cennik trenowania konia. Chciałybyście?
  4. I ostatnie to znaczy, że podajecie mi pomysły w komentarzach. Jest dla mnie ważne to żeby blog miał zakładki, serie i posty o tym czego wy chcecie. Piszcie w komach co chcecie jeszcze zobaczyć na moim blogu. Jestem otwarta na każde pomysły. :)
Dajcie znać co sądzicie o tych wszystkich wzmiankach oraz oczywiście zostawcie komentarz co chcecie jeszcze zobaczyć. Oceńcie również nowy wygląd bloga. :)
Papa <3

Ps. Kc <3

2 komentarze:

  1. 1.Moim zdaniem to dobry pomysł :) 2.Podoba mi się ;3 3.W każdym razie, ja chce hz xD 4.Może zrobiłabyś taką serie "strój tygodnia". Dodawałabyś co tydzień zdjęcia fajnych zestawów i byś opisywała, np. gdzie można kupić i ile kosztowały ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spox a jakieś tematy na teorie masz? :) Coś ogarnę pod koniec tygodnia bo może mój braciszek wyjedzie B) Co miesiąc jest strój i dokładny jego opis.
      Dzięki za kom <3

      Usuń