wtorek, 21 czerwca 2016

"Historia Lady" część 5

 Hejko!
Witam was w kolejnej części opowiadania! Zapraszam do czytania!

Nat spotkała się z przyjaciółkami w siodlarni. Chciała pokazać im swój nowy "nabytek". Dziewczyny obejrzały wierzchowca i poszły zobaczyć rozkład startów w zawodach. Natalia startowała jako 4, Nadia 5, Addison 7 a Alina prezentowała Star jako 10. Oczywiście każda dziewczyna w swojej konkurencji. Dzisiaj dziewczyny miały wolny czas, nie miały treningów. Wypuściły konie na pastwisko po czym poszły za zakupy. Gdy były w sklepie na Natalie wpadł jeden chłopak. Przyjaciółki wtedy były dość daleko od Nat. 
-Nic ci się nie stało?-spytał zmartwiony
-Nie-odpowiedziała krótko Natalia
-Przepraszam, nie chciałem-powiedział chłopak podając dziewczynie rękę i pomagając jej wstać
-Spoko-odparła Nat i uśmiechnęła się
-Pójdziesz ze mną na kawę albo na lody? Chce ci to wynagrodzić-zaproponował chłopak uśmiechając się
-Lody i chętnie. Natalia jestem-powiedziała zadowolona dziewczyna
-Thomas. Znam fajną lodziarnie. Jest niedaleko-powiedział Thomas
Thomas i Natalia poszli na lody. W przyszłych dniach dziewczyny startowały w zawodach które trały dwa dni. W tym czasie Nat ochoczo trenowała z Lady. Każda z dziewczyn zajęła 1 miejsca w swoich konkurencjach. Były doskonale przyszykowane. Każda z nich się niezmiernie cieszyła z sukcesu. Wróciły do domu w pucharami. Przyjaciółki jednak nie zostały na laurach i cały czas ciężko trenowały. Co przyniesie im następny sezon? Czy jedno razowy wypad na lody może zmienić się w coś innego?


To już ostatnia część opowiadania. Jednakże mam dla was gotowe już kolejne sezony. Przygotowane mam z 3 sezony i jestem w trakcie pisania kolejnego jednak moja głowa jest pełna pomysłów i realizuje inne pomysły. Akurat tworzę jedno opowiadanie które zamieszczam na Watt pad, dwa opowiadania piszę na kartkach w zeszycie a jeszcze jedno opowiadanie które ma już drugi rozdział napisałam na telefonie i muszę jakoś dokończyć ten rozdział. :D Jeśli ktoś chciał by przeczytać moje opowiadanie to dajcie znać w komach dam wam do niego linka. :3 Ogólnie to kiedy macie zakończenie roku? Jakieś plany na wakacje? Do której klasy idziecie po wakacjach? Zostawcie odpowiedzi na te pytania w komentarzu. :3 Nie zapomnijcie ocenić opowiadania i do zobaczenia już jutro. ^^ 
Papa <3


Ps. Widziałyście nowe tło na stronie sso i nowy trailer? ^^




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz