piątek, 1 lipca 2016

Lato! Plaża! Zabawa!-omówienie

Hejko!
Dzisiaj mam dla was omówienie aktu. Zapraszam do czytania!

Po dojechaniu na plażę fp poszłam do Tim'a. Chłopak poprosił abym zebrała z plaży wszystkie brudne ręczniki, następnie rozłożyła czyste i poskładane ręczniki w wyznaczonych miejscach. Oczywiście Tim dał nam swój napój do wypicia po którym czuliśmy się okropnie. :P Kolejnym zadaniem było pojechanie do fp po paczki. Gdy przywiozłam je, Tim poprosił abym zbudowała z nich miejsce do tańczenia. Następnie musiałam pojechać ponownie do fp tym razem po składniki. Po odebraniu ich od ochroniarza, wróciłam do Tim'a. Musiałam przygotować wszystkie składniki. Jak się okazało, owoce były nam potrzebne do zrobienia koktajlu który następnie musimy rozdać wśród turystów. Kolejnym zadaniem było nadmuchanie piłek plażowych które musiałyśmy potem sprzedać. Na koniec tak samo jak rok temu, dostaliśmy możliwość brania udziału w wyścigu. W zamian za tak dużą pomoc otrzymaliśmy T-shirt z syreną. ^^ Następnie udałam się do Steva. Musiałam pomóc dla Felixa. Aby pomóc musiałam porozmawiać z radnym który wskazał mi miejsce gdzie są bombki. Po odnalezieniu bombek na wierzy z zegarem udałam się znowu do Felixa.








2 dzień
Pojechałam do Felix'a. Musiałam pomóc mu w napisaniu. Następnie dostałam zagadkę. Po odnalezieniu miejsca do którego miała nas zaprowadzić zagadka, musiałam poszukać ukrytego skarbu. Nie zajęło mi to zbyt dużo czasu. Za odnalezienie skarbu otrzymałam spodenki.Codziennie dostajemy od Felix'a inną zagadkę. :)



Jak wam się podoba aktu? Mi osobiście bardzo. ^^ Ogólnie to ceny fryzów zostały zmniejszone. Jak myślicie, w tą środę dodadzą nowe fryzy? Jeśli tak to ja kupuje a wy? :)
Papa <3

2 komentarze: