środa, 17 sierpnia 2016

Pyszna ostryga i rybacki wyga!-omówienie

 Hejko!
Dziś mam znakomity humor ale pomijając ten fakt, zapraszam do czytania!

Dotarłam na farmę w błyskawicznym tempie. Od razu za mną biegło pełno ludzi. xD Dostałam zadanie mianowicie odnalezienie klatek na raki. Następnie muszę pojechać razem z Jonas'em na plaże w celu zarzucenia wcześniej wspomnianych klatek. Po czym musimy znaleźć noże. (Kornelia powiedziała że mnie zabije, zostawcie świeczki...) Następnym przedmiotem poszukiwań są niebieskie wiadra. Kolejnym zadaniem jest pojechanie na plażę gdzie znajdują się ostrygi. Jest ona niedaleko portu. Po dojechaniu musimy zebrać z dna morza ostrygi za pomocą noża. Następnie musimy pokonać Jonas'a w wyścigu. Po wygraniu wyścigu, musimy odstawić Jonas'a do portu. Kolejnym zadaniem jest pojechanie tam gdzie wcześniej rozstawiliśmy pułapki i sprawdzenie czy złapały się w nie raki. W zamian za pomoc Jonas dał nam kurtkę. c:









Miałam nadzieję że będzie reputacja związana z łowieniem ale się przeliczyłam. Były to pojedyncze zadanka... Aktu średnio mi się spodobała ale nie narzekam. Zostawcie swoją ocenę w komentarzu. c:
Papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz