sobota, 10 września 2016

To już koniec

Hejko!
Przepraszam że nie było aż tak długo postów ale to już koniec. 2 gimnazjum to jednak sporo nauki. Wypaliłam się i blogowanie nie sprawia mi już radości. Można powiedzieć że robiłam to bo czułam taki obowiązek. Tak jak większość z was chodzę do szkoły. Niby mam dużo czasu po szkole ale nie jestem jakiś mega super uczniem i po prostu nauka plus odrabianie lekcji zajmuje mi więcej czasu niż dla innych osób. Dodatkowo jeżdżę konno. Z koni nie zrezygnuje bo po prostu to kocham. Jeżdżę na niesamowitym koniu o imieniu Hańczan. <3 Do koni też muszę się jako tako przygotowywać. Czytanie książek/opowiadań to nieodłączna część mnie co również pochłania dużo czasu. Nie mówię że to definitywny koniec. Może jeszcze najdzie mnie ochotę na pisanie postów. Kornelia prosiła mnie abym tego nie robiła jednakże dla mnie to nie ma sensu. Zauważyłam że przez bloga zaniedbałam osoby które są moimi przyjaciółmi. Coraz rzadziej rozmawiałam z tymi osobami ponieważ zawsze było "Muszę posta napisać". Co do mojego konta na sso. Dzięki tej grze poznałam niesamowite osoby bez których nie wyobrażam sobie życia. <3 W sso dalej będę grała. Można mnie spotkać na serwerze lasek. Mam nadzieję że rozumiecie moją sytuację. Dziękuje wam za te wszystkie wyświetlenia oraz komentarze. Także to już koniec/przerwa. Trzymajcie się i podbijajcie świat różowych koników! xDD
Bayo <3


1 komentarz: