niedziela, 24 stycznia 2016

Fotos the blogos :D

Hejko!
Witam szanownych graczy. Oprócz samej gry w Star Stable ostatnio zainteresowałam się też grafiką. Zaczęłam trochę się bawić w obrabianie zdjęć. Ogólnie na blogu będą się pojawiać różne posty o aktualizacjach. Dodatkowo. Będą zapowiedzi różnych aktualizacji. Czasem będą się też pojawiać posty z krótkim tekstem (tak jak ten) i wieloma zdjęciami. Także ten. Łapcie fotki zdjęć przerobionych przeze mnie. <3 Mam nadzieje że wam się spodobają. Zapraszam do komentowania, dacia 1+ oraz dołączenia do grona obserwatorów bloga. <3 Jeśli chcecie troszku info o mnie i o moich zwierzakach (mam ich sporo :D) piszcie. ^^ (W planach była zakładka ale coś mi się popsuło i jest wszystko rozwalone dlatego zakładka dojdzie dopiero jutro. :c)
Papa <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz