wtorek, 19 stycznia 2016

Witam!

Cześć i czołem! 
Jestem Natalia Highforest. Trochę osób może mnie znać z kilku kanałów na yt, sso, klubów na sso, mojego starego bloga i jeszcze długo by wymieniać. :D Mam nadzieję że mój blog się wam spodoba. :D Teraz może trochę o mnie.
  •  W realu nazywam się Paulina
  •  Mam 18 i pół lvl
  •  Mam 22 konie
  • Każdy z nich ma 15 lvl
  • Gram w sso rok i pół
  • Konto posiadam od jakiś 3 lat
  • Mam kochane przyjaciółki które poznałam właśnie na sso
  • Nie mam klubu i na razie go nie chce (za dużo problemów w realu :P)
  • Jestem na ciastku
  • Mam stajnie w mor
  • Myślę że jestem osobą bardzo wrażliwą, szczerą, zabawną, miłą, nieśmiałą 
  • Jestem mega oszczędna :D
  • Nienawidzę kiedy ktoś kłamie :P
  • Jeżdżę konno od 4 lat
  • Mam dużo własnych zwierzątek ^^
I to by były wszystkie fakty. :D  Za niedługo pojawią się zakładki, między innymi pandorię, cs itd.
Ja będę lecieć. Mam nadzieję że spodobam się wam i mój blog. Łapcie fotki moje i moich przyjaciółek z sso. <3
Papa <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz