piątek, 19 lutego 2016

Omówienie zadań

Hejko!
Dziś przychodzę do was z kolejnymi zadaniami! Zapraszam do czytania. ^u^

1 dzień
Wsiadłam na mojego arabełka i pojechałam do Dereka na pocztę. Musiałam pozbierać listy i potem jeszcze zrobić z nimi porządek. Kiedy dowiozłam wszystkie paczki zostało mi tylko czekać do jutra.



Pojechałam następnie do Jupitera. Tam musiałam zakradać się do strażników G.E.D. Uwięzili nam Hermana! Odbić go! :"D Musiałam uwolnić naszego biednego Hermana z tej ogromnej klatki, co się nie udało ponieważ zabrał go dźwig. :c Potem pojechałam do Nowej Grani. Porozmawiałam i koniec zadań na dzisiaj.





 

2 dzień
Na początku pojechałam do Nowej Grani. Tam zaczęło się piekło. :"D Pojechałam dzikim cwałem pod Obserwatorium nr 12. Co?! Ruszający się krzak?! Przeraziłam się go. :"D Ale zaraz. Ktoś był tym krzakiem. Panienka w czerni...ktoś kopiuje mój strój. :"D Potem spotkałam się z panią X. Następnie pojechałam do Jodłowego Gaju. Ciekawi mnie ile ta młoda potrafiłaby jeszcze wypić tej Jor Coli. :"D






Zajechałam na chwilę do Dereka zerknąć cóż on chce. :') Dowiedziałam się że wiatr porwał listy i rozniósł je po całym Jorvik. W takim razie wybrałam się na poszukiwania! Oto lista miejsc gdzie można było znaleźć listy:
- Zamku Srebrnej Polany
- Kaplicy Doyla
- Plaży Moorland
- Wioski Rybackiej
- Farmie Goldsuprów
- Akrach Południowego Morza
- Wiosce Valedale
- Forcie Pinta 
- Wzgórzu Nilmera


Ogólnie oceniam aktu na 10/10! Była super. <3 Mam nadzieje że spodobał wam się post i aktu. Dajcie znać w komentarzu czy miałyście jakiś problem w szukaniu listów itd. Zapraszam do komentowania. ^u^
Papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz