piątek, 19 lutego 2016

Wild Hunters Club oraz pare info

Hejko!
W czwartek dołączyłam do mega klubu. <3 Nazywa się Wild Hunters Club. <3 Jest w nim 50 osób. Wszystkie dziewczyny są strasznie miłe i zwariowane. :"D Z nimi nie można się nudzić. Doszłam do tego klubu dosłownie przypadkiem. Moja przyjaciółka którą znam od początków moich z sso była w nim a ja szukałam klubu, no i tak wyszło. Na początku bałam się aż tak dużego klubu ale kiedy poznałam dziewczyny to po prostu poczułam że to jest moje miejsce na ziemi. <3 Jutro mamy spotkanie i nie mogę się już go doczekać.
Teraz czas na ogłoszenia parafialne... XD Zacznijmy więc!
Star Stable ogłosiło double! Śpieszmy się i kupujmy! Ja osobiście nic nie kupuje. :"D Za dużo koni. :"D
Założyłam razem z moją bff kanał na yt. Wrzuciłyśmy już dwa filmiki. *_* Jedno intro i informacyjny. Osobiście bardzo się cieszę. <3  Link--> https://www.youtube.com/channel/UCSf_P-06hYpIRAr7iE-yfTw   Mam nadzieję że polubicie nasz kanał i dacie suba. <3
Mam kilka fajnych pomysłów na bloga. Jeśli jednak macie jakieś pomysły piszcie w komentarzach. Na pewno je zrealizuje. <3
Myślałam że krótszy wyjdzie mi ten post ale myślę że spodoba wam się taki. :"D Zapraszam was serdecznie jeszcze raz na kanał i do komentowania.
Papa <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz