poniedziałek, 15 lutego 2016

Pomysły ^u^

Hejko!
Dziś przyszykowałam dla was kilka fajnych pomysłów i chce się nimi z wami podzielić. C: Ogólnie to mam dla was zakładkę nową. Tym razem o kamieniach runicznych. Mam nadzieję że wam się spodoba. ^u^ Teraz przejdźmy do tematu. :3

Myślę aby zrobić:
  • VS np. Mor vs Fp
  • Jakieś fajne memy które przesłałyście byście na moją pocztę
  • Ulubione blogi np. które wstawiałybyście w komach lub na poczcie
  • Rajd po mapce ale nie wiem czy ktoś by przyszedł :/
  • Zakładek jeszcze kilka o pandoriach itd
I to chyba tyle. Ogólnie dajcie znać w komach co chcecie zobaczyć na blogu. Potrzebuję waszego zdania. :"D Tak ogólnie to ktoś ma jeszcze ferie czy raczej każdy już w szkole? Ja już tydzień do szkoły chodzę. :'C Już dwa sprawdziany miałam. :"D Piszcie w komach. Chce zobaczyć aktywność z waszej strony. :"D Łapcie kilka fotek.
Papa <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz