sobota, 13 lutego 2016

Walentyki-omówienie zadań ^^

Hejko!
Także ten. To jest ta niespodzianka. :') Jeśli w aktu dodadzą zadania będę je w najbliższym czasie omawiać, niektóre szczegółowo, niektóre mniej. Jednakże mam nadzieje że takie posty wam się spodobają. Myślę że takie posty najbardziej przypadną do gustu osobą które nie mają sr bądź nie mają tych zadań. Także ja nie przedłużam i zapraszam do czytania po tym krótkim (hym krótkim? nie sądzę :"D) wstępie. Od razu mówię że jeśli źle napisałam czyjeś imię to przepraszam ale jednak nie zawsze zapamiętam. :) Zdjęcia nie będą przeze mnie przerobione :')
1 dzień
Zaczęłam od Donalda. Także wsiadłam na mojego pięknego selle i pognałam do msp gdzie czekały mnie zadania! Nasz kochany krawiec wie jak nam zapewnić czas. :"D To czego nie lubię w tych zadaniach u Donalda to zadanie gdzie idziemy do Landona po wełnę i musimy odnaleźć jego owce. ;-; nie przepadam za tym zadaniem. :/ Kilka zadanek u Donalda i reputacja...oj tak :"D

Jadąc do Fortu Pinta zachaczyłam o targ koni. Tam standardowo kilka zadanek. Jednakże te zadanka są przyjemne. ^u^

I do kawiarni. ^^ Ach te piękne malownicze miasto. :3 Wracając do zadań. :"D Musieliśmy wykonać kilka robótek ręcznych a następnie przechodzimy do wypieków. :3 Ale hola hola, gdzie tak szybko? Najpierw musimy zebrać składniki. To co lubię-zbieranie jagód i truskawek. Bardzo lubię zbierać w sso te dwa owocki i powiem szczerze że czekałam na te zadania. ^^ Także reputacja nam została. :') Ponieważ ja kocham zbierać te wszystkie owocki musiałam zrobić reputacje w jeden dzień...tia... No cóż. :"D Zebrałam z 50/60 truskawek i 50/60 jagód, co łącznie daje 100/120 owocków. :"D Na dole znajdziecie zdjęcie ubioru który otrzymałyście a dokładnie uzdy, siodła i sukienki. Czaprak, spodnie, rękawiczki i buty są moje. :"D


Ps. Jak dla mnie za bardzo różowe :"D




2 dzień
Skoro skończyłam zad wczoraj w kawiarni został mi tylko krawiec. Zadanka były fajne. ^u^ Trochę jeżdżenia było. :"D



Także to było by już na tyle. (Wiem że nie ma zdjęć uje i ubrań ale to jest omówienie zadań :"D) Mam nadzieję że taki posty wam się spodobają.
Papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz