piątek, 26 lutego 2016

Rewia mody

Hejko!
Witam was dzisiaj w tym niesamowitym dniu. <3 Mam zaszczyt ogłosić wam że omawiamy dzisiaj aktualizacje! W aktu było mało zadań, natomiast! Dodali pokaz mody! Osobiście myślałam że będą znowu zadania związane z pokazem ale się myliłam. :c Smute, żal i ból XD Nie przedłużając!
Pojechałam sobie szybciutko na targ i zrobiłam te kilka zadań. Osobiście zawsze zastanawia mnie czemu ich konie ciągle uciekają i się chowają. :"D


Potem pojechałam się rozejrzeć po pokazie mody. 



Dzisiaj razem z Budyniem <3 poszłam na pokaz i koncert Raptora. Było super. <3 Teraz lecimy robić zdjęcia na fejsa XD





Także ja spadam. <3 Idę na zeszyn profeszyn z Budyniem. <3 Piszcie w komach czy podoba wam się aktu. Chętnie poczytam. ^u^
Papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz