niedziela, 28 lutego 2016

Nowe konie?

Hejko!
Nie wiem czy widziałyście już nowe wideo Star Stable. Show wróci 2 marca a wraz z nim nowe konie. ^u^  Z tajemniczych źródeł znalazłam maści tych oto koni. Nie wiem czy naprawdę będą takie maści ale jeśli tak to kupuje karusa albo gniadego. ^u^




Ogólnie mam pomysł który wprowadzę w życie już od przyszłego piątku. (Mam nadzieję) Mam dla was niespodziankę. Będzie to taka jakby zabawa. Nie będę wam zdradzać co to jest ale mam nadzieje że się przyjmie i że zobaczę komentarze. ^u^ Ja będę już spadała. :3 Zostawiam was z tymi zdjęciami oraz z fotkami moimi i Budynia. <3
Papa <3




3 komentarze:

  1. Jest tylko siwy anglik. Reszta to edity.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten siwy w hereszcze istnieje ale ten 1 i 3 nie to photoeditory :)

    OdpowiedzUsuń