wtorek, 1 marca 2016

Błękit niebios ^u^


Hejko!
Dzisiaj przedstawie wam nowy komplet. Zapraszam do czytania. ^u^ Na wstępie przepraszam że nie wiem gdzie kupiłam rękawiczki ale kupiłam je z 2 lata temu i nie pamiętam. :c Jeśli któraś nazwa by się nie zgadzała to też przepraszam ale mam nadzieje że nie popełniłam nigdzie błędu i wszystko będzie git.

Postać
Kask-Sportowy kask jeździecki Dolina Złotych Wzgórz 7100JS 73SC
Bluzka-Niebieska bluzka ogrodniczki Ogród w Winnicy 3300JS 37SC
Rękawiczki-Czarne sportowe rękawiczki niestety nie pamiętam ceny ani gdzie je kupiłam :c
Spodnie-Czarne dżinsy Miasteczko Srebrnej Polany 9770JS 96SC
Buty-Czarne arenowe buty Miasteczko Srebrnej Polany 0JS 127SC

Koń 
Uzda-Fioletowe ogłowie zmierzch Jorvik City Plaza 5550JS 76SC
Siodło-Siodło do nocnej jazdy Jodłowy Gaj 4220JS 41SC


Czaprak-Profesjonalny niebieski czaprak Jodłowy Gaj 7050JS 81SC

Całość prezentuje się tak:



Mam nadzieję że takie posty przypadną wam do gustu. ^u^  Piszcie w komentarzach czy komplet wam się podoba i czy mam kontynuować tą serie. :) Jeśli masz jakiś pomysł to pisz w komentarzach. Tworzę ten blog dla was i chce robić to na co wy macie ochotę. :3
Ps. Jutro aktu. ^u^ Kto się cieszy z anglików? Ja bardzo tylko coś mi się nie zgadza ilość sc na koncie. XD Kto kupuje? Piszcie w komach. :3
Papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz