niedziela, 13 marca 2016

Internetowa przyjaźń

Hejko!
Dziś poruszę dość znany wam temat a mianowicie przyjaciele poznani przez internet. Zapraszam!
Zdarza się czasem tak że np. dojdziemy do jakiegoś klubu i tam poznamy przyjaciółki. Muszę przyznać że ja swoje przyjaciółki właśnie w taki sposób poznałam. :) Czasem internetowa przyjaźń jest lepsza niż ta w realu. Ja przez sso poznałam super osoby. Dzięki nim czuję że żyje. Jeśli mam jakiś problem one mi pomogą. Nie śmieją się ze mnie. Pozwalają mi być taka jaka naprawdę jestem. Ja ostatnio poznałam Addison. Zaczęło się od tego że nie chciałam spać w nocy i poszłam na Skype. Tam chciałam z kimś popisać a nikogo nie było oprócz niej. Zaczęłyśmy pisać i tak się poznałyśmy. Ubolewam tylko nad tym że Addison mieszka w Anglii a ja w Polsce. Mimo takiej odległości przyjaźnimy się. Wczoraj Addison zrobiła mi mega prezent mianowicie kupiła mi sc. Wiedziała że marzę o tym żeby kupić sobie anglika ale nie stać mnie bo muszę mieć na jazdę konno. To jest tylko jeden z setek przykładów które mnie spotkały. Można teraz pomyśleć że lubię ją bo kupiła mi sc, ale czy to prawda? No moim zdaniem nie bo ja nie chciałam sc i Addison podstępem mi je kupiła. :"D Na początku byłam trochę na nią zła bo wydała na mnie tyle kasy ale potem zaczęłyśmy jeździć i się cieszyć z naszego szczęścia. Przytoczę teraz drugi przykład. Kiedyś, kiedyś, kiedyś, kiedyś naprawdę dawno temu poznałam pewną miłą osóbkę. Zwie się Nati. Na początku nie byłyśmy jakoś sobie bliskie ale z czasem stałyśmy się nie rozłączne. Nati mi pomaga i to bardzo dużo. Często się kłócimy to mnie najbardziej boli. Na szczęście zawsze się godzimy i mimo większej kłótni wszystko wraca do normy. Mogłabym wymieniać mega dużo takich przykładów ale nie o to chodzi. Chodzi mi o to że mimo tego że to tylko gra można poznać niesamowitych ludzi. Ja akurat strasznie dziękuje że zaczęłam grać w sso i poznałam tak niesamowite osoby. Bez nich moje życie było by o wiele inne. Dziękuje <3
Mam nadzieję że wy też macie internetowe przyjaciółki w sso. Jeśli tak to opowiedzcie o nich w komentarzach. Chętnie poczytam. Ogólnie zmieniłam tło i grafikę bloga. Podoba się? Te gwiazdki nie przeszkadzają w czytaniu? Jeśli mam coś zmienić piszcie. Ja będę już spadać. Łapcie zdjęcia niektórych moich przyjaciółek ponieważ niektóre zdjęcia mi się zapodziały. :c
Papa <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz