piątek, 11 marca 2016

Podwójne star coins!

Hejko!
Witam was w tym  uroczym piątkowym dniu. <3 Nasz kochany zespół sso ogłosił podwójne star coins! Ja sama nie kupuje gdyż ponieważ iż nie mam kasy. :P Zbieram na konie. :) Mój biznesplan aby kupić se nowe rzeczy. :3 Tak bardzo mrr sztyblety z Pascuello. Zamarzyły mi się i oszczędzam. :"D Ale wracając do świata sso.
Powróćmy tematem do aktu. Mi się osobiście nie zbyt spodobała. Znaczy się szukanie tych tęcz jest w miarę.
Jeśli ktoś ma problem z tęczami to podpowiem wam co nieco.
  1. Tęcza pojawia się co 30 minut
  2. Trwa ona 20 minut
  3. Miejsca, w których pojawia się to: Dolina Złotych Wzgórz, Posiadłość Dew's w Eponie, Zapomniane Pola, Jezioro Valedale, Pola Everwind, Złote Pola i Jodłowy Gaj
  4. Aby zdobyć złoto dla skrzata musisz poszukać w pobliżu tęczy kopce (jest ich 10, w każdym można zdobyć 10 kawałków złota)
  5. Zdobywanie złota dla skrzata jest bardzo łatwe. Mini gra polega na tym, że gdy tylko strzałka pojawi się na zaznaczonej części paska, klikniesz 'Szukaj'
  6. Musisz być w grze przez 30 minut aby zobaczyć tęcze
  7. Jest ona od 7 do 22
Mam nadzieję że wam pomogłam. Piszcie w komach co tam u was i jak się podoba aktu. Myślę nad wprowadzeniem do bloga kilku rzeczy. Jakieś pomysły? Piszcie! Chętnie poczytam. :3
Ja już lecę. Łapcie moją sweet focie z tęczą.
Papa <3

  Rainbow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz