piątek, 29 kwietnia 2016

Konie na gigancie!-omówienie

Hejko!
Przychodzę do was z omówienie zadań. Zapraszam do czytania!
Pojechałam żwawo do Sigrid która kazała mi popytać ludzi czy nie widzieli Madison. Pojechałam do Erika który po prosił mnie abym ułożyła pudła. Musiałam wykonać za niego parę małych rzeczy np. nakarmić zwierzęta czy poskubać ryby z łusek. Następnie ruszyłam do pustelnika. Hermit powiedział abym naprawiła sieć. :P Wszystko fajnie, spoko tylko gdzie jest Madison? Na szczęście nasz pustelnik wskazał miejsce gdzie dziewczynka się znajduję. Pojechałam tam. Następnie musiałam zrobić wyścig z dzikimi końmi. :3 Następnie Madison wymyśliła żebym pomogła jej przy dzikim koniu. Według mnie oszalała ale kk. Pomogę. Tak jak myślałam nie skończyło to się dobrze. Dziki koń uciekł. Całe szczęście udało mi się ją złapać. Później poszłam z Madison szukać jakiś dziwnych dźwięków czy coś w tym stylu. Te dźwięki wydawały uciekające  konie. Udało mi się zrobić ciekawe ujęcie. Na koniec poszłam na plaże. Ujrzałam tam statek, jak można się domyślić jest to statek Dark Core który możemy również zobaczyć na plaży mor. ;-; Na zakończenie pojechałam pod latarnie morską do Sigrid a następnie do Madison na farmę.







Zadania według mnie były super. Jednakże czuje nie dosyt ponieważ zaciekawiło mnie Dark Core a nic się praktycznie nie stało. :/ Mam nadzieję że w późniejszych aktu będzie coś więcej na ten temat. Ogólnie mega się cieszę że jest tak dużo wyświetleń. <3 Dziękuje wam za to <3 Ps. Jeśli chcecie wywiad z kimś to dajcie znać z kim mam go przeprowadzić.
Papa <3

4 komentarze:

  1. Według mnie mało kreatywne te zadania... I takie... Nierealne :/ mogli się bardziej postarać.
    A wywiad zrób z Amandą Dolphincamp! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to masz rację. :)
      Postaram się zrobić. :)
      Dziękuje za komentarz <3

      Usuń