czwartek, 28 kwietnia 2016

Kuce Walijskie-co, gdzie jak?

Hejko!
Dziś przychodzę z postem dotyczącym moich przemyśleń do kuców Walijskich. Zapraszam do czytania!
Zacznijmy od wyglądu naszych kopytnych przyjaciół.




Przejdźmy się do sposobu ich poruszania się.


Dojdą do gry 4 maja 2016 roku.


Przechodzimy do działu moich własnych domyśleć.
1. Myślę że będzie można kupić je koło domku pustelnika Hermit'a.


2. Podejrzewam że cena będzie się wahała pomiędzy 800sc a 1000sc.
3. Myślę że nie będą posiadały jakieś specjalnej umiejętności jaką posiadają Islandy.
4. Skoro moje podejrzenia prowadzą do tego że będzie można je kupić w PPK to będą dostępne od około 8 lvl.
5. Myślę że będzie potrzebna do nich reputacja u Hermit'a.


I na tym skończymy. Na samym końcu tak jak czytałyście są moje domyślenia. Jednakże to są tylko domyślenia. Nie gwarantuje że tak na sto procent będzie. Są to tylko moje domysły. xD (Masło maślane xD) Mam nadzieję że taki post wam się spodoba. Mam w planach dwa posty i ujawnią się one prawdopodobnie za tydzień może dwa. Zależy. Piszcie w komach czy myślicie podobnie czy macie jakieś inne domysły. Chętnie przeczytam wasze uwagi. Piszcie w komach również czy chcecie jakiś wywiad. Mogę coś zorganizować. :'D Dziękuje za wszystkie wyświetlenia i do zobaczenia już jutro.
Papa <3

2 komentarze: