sobota, 9 kwietnia 2016

Nowy wygląd Winnicy!-omówienie

Hejko!
Dziś opiszę wam ździebko aktu. Zapraszam do czytania!
Zacznijmy od mniejszych rzeczy tzn. od targu koni. Standardowo dostajemy kilka zadań. Najwięcej wysiłku jest przy ustawianiu znaków ostrzegawczych oraz przy szukaniu koni.


Przejdźmy teraz do nowych ubrań w jcp. Osobiście mega mi się podoba bluzka i spodnie. :3 Jeśli ładnie poproszę to może Budyń mi kupi xD


Teraz przejdźmy do tego na co wszyscy czekali... Da da da! Winnica! Ogólnie zostały zmienione dwa główne budynki. Wewnątrz budynków nic się nie zmieniło. Ogólnie ściany zostały wygładzone oraz nabrały moim zdaniem gładszego kształtu.








Teraz może ubrania w winnicy.


Teraz nadszedł ten moment. Nie wiem czy już wiecie ale w filmiku Star Stable Show została ukazana mapa Jorvik a wraz z nią zaznaczony teren. Teren ten znajduję się w Eponie. Jak myślicie? To ten teren dodadzą w najbliższym czasie?


I jak się podoba aktu? Mi się mega podoba. <3 Piszcie w komach co sądzicie o nowych ubraniach oraz o odnowionej winnicy. Chętnie poznam wasze opinie. Ogólnie to mam w planach dwa posty i jedną serie postów oraz jedną zakładkę. Jednakże brakuje mi trochę czasu. Za dużo nauki. Zabierzcie mnie z tej szkoły xD Będę już lecieć. Do zobaczenia <3
Papa <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz