piątek, 22 kwietnia 2016

WITAJCIE NA POŁUDNIOWYM KOPYCIE!-omówienie

Hejko!
Dziś przygotowałam dla was post dotyczący aktu. Miłego czytania ^u^
1 dzień
Dostałyśmy sms'a od James'a. Pojechałam od razu sprawdzić o co chodzi. Wysłał mnie do łodzi. Niestety łódź uległa małej destrukcji. :'D Musiałam pożyczyć ją od kogoś innego. Ochroniarz wysłał mnie do ratowniczki. Potem musiałam szukać części łódki. Gdy naprawiłam łódkę musiałam pojechać do Steva po paliwo. Udało się. :3 Przybyłam do nowego terenu. :3 Następnie musiałam pojechać do latarni morskiej. :3 Następnie musiałam szukać klucza i udało się. Gdy weszłam do latarni morskiej ujrzałam kilkoro ludzi na plaży. Przy okazji odkrywał kilka ciekawych miejsc. Musiałam następnie popłynąć łodzią na plaże umarlaka po czym na wybrzeże smutku. Tam ujrzałam czworo ludzi. Następnie pojechałam na farmę. Porozmawiałam chwilę i na tym skończyły się dzisiejsze zadania.








Między czasie ogarnęłam też targ koni. Standard-kilka zadań. 

 
Gdy byłam w fp zobaczyłam ciekawą rzecz. Mianowicie dodali jedną stacją promów oraz jeden most. Stacja będzie prowadzić do nowej lokalizacji..a do czego most? Czyżby do nowego terenu który dodadzą? :3


2 dzień
Zaczęłam od znalezienia i rozłożenia paczek. Na farmie pojawiły się cztery sklepy. :3 Osobiście już ja i Budyń ułożyłyśmy już sobie komplety. Następnie poszłam do Holly i jej męża. Po czym pojechałam aby odblokować prom. :3 Przyszedł czas na zadania z Madison. ^u^ Musiałam złapać kurczaka. :3 Następnie pomóc naprawić GEMO. Następnie musiałam znaleźć pustelnika. Gdy tam pojechałam ujrzałam piękne konie. *-* Gdy porozmawiałam z tym panem zaczął się wyścig. Następnie trochę standardowych prac stajennych. Między czasie jeszcze parę wyścigów. :3 Zostało mi tylko cierpliwie czekać. :)




Między czasie spotkałam moją idolkę czyli Mel. <3 To dzięki niej zaczęłam blogować i z niej biorę przykład. :3

Dodatkowo, nie obyło się bez pojeżdżenia po nowym terenie. :3


Mam nadzieję że aktu wam się spodoba. Piszcie w komach co o niej sądzicie oraz o nowym terenie. Domyślacie się jaki będzie następny teren? Jeśli tak to dajcie znać w komach. Ja ostatnio wpadłam na kilka ciekawych teorii więc jeśli chcecie o nich usłyszeć to dajcie znać w komach. Przy okazji! Wbiłam mój wyczekiwany 19 lvl! Miałam tak wielki zaciesz. Zresztą obserwujcie Budynia i mój kanał aby dowiedzieć się jak wykonywałyśmy aktu. <3 https://www.youtube.com/channel/UCru9muvONlre7t_FwUkh9fw
Papa <3 

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba nowy teren. Aczkolwiek, widziałam go niestety tylko na jutubie, bo nie mam sr :'D
    Moim zdaniem następny teren to będą Góry Jora... Było o nich straaaasznie głośno jeszcze przed dodaniem PPK. Wszyscy myśleli, że to właśnie one zostaną dodane. A tu zaskoczenie :D Ją się bardzo zdziwiłam.
    Napisz wszystkie swoje teorie! ^.^ Uwielbiam czytać takie rzeczy. Chętnie przeczytam również i Twoje :D Zrób na nie specjalną zakładkę ^.^
    Gratulacje! :D Ja mam dopiero 13 :P Tak to jest, kiedy zamiast robić zadania, chodzi się po górach i odkrywa nowe miejsca ;'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę że następne będą dodane Góry Jora. :)
      A o czym miały by być te teorie? Jakoś nie mam na nie zbyt pomysłu :/
      Dzięki <3 Teraz gram na koncie z 6 lvl :'D bo na moim nie mam zbyt wiele do roboty :'D
      Dzięki za kom <3

      Usuń