czwartek, 21 kwietnia 2016

Wywiad z Klaudią Kitty

Hejko!
Dzisiaj przychodzę do was z całkowicie innym postem. Tym postem będzie mianowicie wywiad z jedną ze sławniejszych youtuberek czyli Klaudią. Zapraszam do czytania. ^u^

Ja
Jak zaczęła się twoja historia z sso?
Klaudia
Z początku uważałam, że sso to kolejna nudna gierka o konikach (nie oszukujmy się, jest wiele takich gier). Dowiedziałam się o niej na forum atelierze801, pewnego dnia moja koleżanka pokazywała mi jak w to gra i szczerze to od razu zmieniłam zdanie i postanowiłam zagrać, więc tak to się zaczęło.
Ja
Dlaczego założyłaś kanał na yt?
Klaudia
Zainspirowały mnie filmiki MeRyHorSes, pomyślałam sobie "dlaczego bym nie mogła spróbować czegoś zamontować?". Zmontowałam, dałam na yt, spodobało się innym, więc dalej robiłam i przy okazji miałam przy tym wspaniała rozrywkę. Robiłam tak tę filmy cały czas i jakoś się to tak zaczęło...
Ja
Skąd bierzesz pomysły na filmy?
Klaudia
Do jakiegoś naprawdę fajnego filmu potrzebuje do 2 tygodni, bo takie naciągane filmy to nie filmy. A przeważnie biorę pomysły tak, że słucham sobie jakiejś tam muzyki i wyobrażam sobie, jak i o czym może być jakiś film.
Ja
Czym się kierujesz nadając imiona dla koni (np. wyglądem)?
Klaudia
Przeważnie nie zwracam uwagi na imiona, ale jak już to na maść konia.
Ja
Starasz się aby twoje rekordy w wyścigach były jak najlepsze czy raczej robisz je aby wytrenować konia?
Klaudia
Żeby trenować.
Ja
Dziękuje za wywiad <3
Link do kanału:https://www.youtube.com/channel/UCRcIpyGSX54nLLHypUiwfIw
Mam nadzieję że spodoba wam się nowa seria. Będzie ona wychodziła w czasie nieokreślonym. :"D Piszcie w komach z kim następnym chciałybyście wywiad i czy mam w ogóle pisać jeszcze te wywiady. :3
Papa <3


4 komentarze:

  1. Świetny wywiad :) następnym razem zadawaj więcej pytań, ale bardziej ciekawych i pomysłowych :D następną osobą może być Amanda Dolphincamp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co byś chciała wiedzieć? Może udałoby mi się jej zapytać o to :)
      Dziękuje za komentarz <3

      Usuń