piątek, 13 maja 2016

Most w budowie!-omówienie zadań

Hejko!
Dzisiaj przychodzę do was z omówieniem zadań. Zapraszam do czytania!
Pojechałam na moim pięknym kucu walijskim Summer kiss do Nowej Grani wraz z Budyniem. Porozmawiałam z Bernardine Winterwell. Kobieta poprosiła mnie abym spytała się mieszkańców miasta czy nie chcą aby zmienić slogan. Wyszło tak że zmieniłam go. Mieszkańcy wyrazili zgodzę. Następnie dostałam zadanie aby spotkać się z Donaldem w sprawie mostu łączącego PPK i NG. Donald zlecił mi zebranie paru drzew oraz cementu. Tak jak były zadania z budowaniem mostu do UH tak te się praktycznie niczym nie różniły. Na koniec pomagaliśmy dla Donalda w jego lęku. Musiałyśmy przeprowadzić go przez most. Udało się. Donald znalazł się po drugiej stronie mostu. Pojechałam do Bernardine Winterwell aby przekazać jej wieści dotyczące mostu. W zamian za pomoc dostałam bluzę.









Jak wam się podobały zadanka? Mi osobiście bardzo się podobały lecz te ceny za zakup materiałów potrzebnych do budowy to trochę przesada... Dajcie znać w komach jak się podobały zad, post oraz co chcecie zobaczyć na moim blogu.
Papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz