czwartek, 5 maja 2016

Wywiad z Amą

Hejko!
Dziś przygotowałam dla was wywiad z Amandą Dolphincamp. :) Zapraszam do czytania!
Ja
Jak zaczęła się twoja przygoda z sso?
Amanda
No więc zaczęło się tak, że poznałam pewną osobę na innej grze (Fly Like a Bird). No i ona się mnie zapytała czy gram w SSO, ja odpowiedziałam, że nie ale chciałam zagrać tylko mi nie działało. Potem z ciekawości czy zadziała weszłam na ich dawną stronę (wtedy jeszcze angielską) założyłam konto i zaczęłam grać.  
Ja
Skąd pomysł na założenie kanału oraz na filmiki?
Amanda
Bardzo lubiłam tą "zabawę" z montowaniem i nagrywaniem, więc pomyślałam, że czemu by tych filmów nie publikować.
Ja
Planujesz zorganizować jakiś rajd fanek na sso w najbliższym czasie?
Amanda
Rajdu z widzami na razie nie planuje, ale planuje coś co wydaję mi się o wiele lepsze niż rajd. Pisałam o tym kilka razy na fan page'u.
Ja
Gdy będziesz starsza to dalej będziesz grała w sso czy raczej zajmiesz się swoim życiem i będziesz grała co jakiś czas lub wcale?
Amanda
Czwarte pytanie jest dosyć trudne, ponieważ nie wychodzę tak bardzo w przyszłość, ale jak tak teraz o tym myślę to... Podejrzewam, że mojego "drugiego życia" w SSO nigdy nie zostawię (chyba, że będę mieć dzieci XDD). Zapewne będę grać, ale nie tak często jak teraz.
Ja
Czy chciałabyś żyć w takim świecie jak star stable online jeśli tak to czemu?    
Amanda
Piąte pytanie chyba pozostanie moim ulubionym z tych wszystkich. No więc - tak, chciałabym żyć w takim świecie jak SSO, ponieważ... Świat jest bardzo ładny, ciekawy, oczywiście jest wszędzie pełno koni i jazdy na nich. Oczywiście nasza postać nie ma żadnych problemów zdrowotnych w przeciwieństwie do mnie. No więc najbardziej mnie cieszy fakt, że nasza postać jest zdrowa, bo w końcu ona to my.   
Ja
Dziękuje za wywiad <3
Link do kanału:https://www.youtube.com/channel/UCvjl7_RkesBP1azg4y49lBQ
Mam nadzieję że podoba wam się kolejna część wywiadu. Piszcie w komach z kim chcecie następny wywiad, pytania do tej osoby a przede wszystkim jak spodobał wam się dzisiejszy wywiad. :)
Papa <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz