piątek, 10 czerwca 2016

Nowe piękności razem z ciekawostkami :3

Hejko!
Dzisiaj nie będzie to omawianie aktualizacji gdyż nie ma zadanek także ten. Dzisiaj opowiem wam troszkę o moich nowych pociechach. Zapraszam do czytania!
Na wstępie powiem że kupiłam dwa konie.
Hot blaze


Super nova


Osobiście te konie mega mi się podobają. Maja genialny chód. Skaczą bardzo wysoko. Mimo tego że są dość wolne mi to nie przeszkadza i nie odczuwam tej różnicy. Jednak trudno jest mi dobrać dla nich komplety ponieważ nie każdy kolor pasuje do czerwonego i niebieskiego. Poprzez trenowanie Hot blaze, rajd z klubem i zabawy z Budyniem udało mi się mniej więcej ustalić gdzie i kiedy zmieniają się te konie. Teraz muszę pomarudzić. Wolałabym aby można było zmienić tym koniom kolor za pomocą przycisku tak jak było to możliwe z reniferami. Bardziej podobają mi się ich oryginalne maści niż te kolorowe. 

Z tego co wyczytałam pojawią się jeszcze dwie maści. Będzie to maść pomarańczowa i zielona.  
 

 Tak jak możemy zobaczyć lekko niżej ich kolor oczu jest niezwykły i może być fioletowy, czerwony lub niebieski. 



Teraz troszkę ode mnie. Ich ciało jest trochę podobne do fiordów i islandów lecz ostatecznie różnią się trochę od nich. Zauważyłam że skok wykonują tak samo jak islandy. Poznałam to po tym że prawa tylnia noga przy lądowaniu zostaje w dole. Ogólnie mają bardzo bujną grzywę. Mój ulubiony chód to kłus. :)

Mam nadzieje że taki post wam się spodobał. :) Ogólnie małe ogłoszenie. Mam klub. Jeśli jesteś chętna to napisz zgłoszenie pod tym postem bądź na stronę: https://www.facebook.com/EnigmaFightersClub/
Zgłoszenie musi zawierać:
-Twoją nazwę na sso
-Twój lvl
Oceniajcie post, wstawiajcie zdjęcia waszych nowych koni a ja już spadam. 
Papa <3 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz