środa, 27 lipca 2016

Nowe maści koni i ubrania!

Hejko!
Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym aktu. Tym razem do sso doszła gromadka nowych maści naszych ulubionych koni! ^^

Witamy w tym tygodniu aktualizacji! Jak spodobała się Wam piątkowa zajawka? Wasze komentarze na temat nowych stajni macierzystych przerosły nasze oczekiwania. Było ich aż tyle i były tak bardzo pozytywne! Mamy najlepszych fanów na świecie!

Nowe maści w Nowej Grani!
Jeśli pojedziecie w tym tygodniu do Nowej Grani, znajdziecie nie dwa, ale trzy nowe maści Waszych ulubionych ras! Oznacza to dodatek do koni pełnej krwi angielskiej, amerykańskich Quarter, a także cudownych Shire.

Piękne nowości w stajni!
Piękne nowości w stajni!

Koń pełnej krwi angielskiej i Quarter kosztują 890SC, w potężnego Shire możecie nabyć za cenę 949SC. Pojedź do stajni w Nowej Grani, aby zobaczyć te boskie nowości.

Nowe ubrania
W centrum handlowym pojawiły się nowe rzeczy. Bilet w dłoń i sprawdź, czy znajdziesz jakieś nowe dodatki do swojej letniej stylówy.

Impreza bez Hoopera, to nie impreza, koleś!
Tim Hooper nadal znajduje się na Plaży Fortu Pinta i czeka na Ciebie. Pojedź do niego i spędź trochę czasu, zanim znów zacznie gadać do siebie...

Targ Koni
Skoro jesteś już w drodze do Tima, zatrzymaj się i przywitaj z Eddi i Ferdinandem, którzy otworzyli swój biznes obok Plaży Fortu Pinta.

Cudownego tygodnia! Uściski od całego zespołu SSO

Osobiście shire podbił moje serce. <3 Wahałam się pomiędzy shire a aqh. Jednak zdecydowałam się na wielkoluda, czego nie żałuje. <3 Nazywa się Coco cookie i kupiłam go dla Dawida. :P Piszcie w komach czy podobają się wam nowe maści oraz czy skusiłyście się na jakiegoś. ^^
Papa <3

2 komentarze:

  1. Mi osobiście najbardziej spodobał się AQH, ale to głównie dlatego, że uwielbiam już samą tę rasę (jest najbardziej przydatna na CSach)i to właśnie jego zamierzam kupić, o ile dadzą Double w ten piątek. Oprócz tego Shire ma ładną maść, natomiast Anglik jest raczej średniawy dla mnie.
    PS. Coco cookie, najs imię, pasuje mu :D

    A oprócz tego zapraszam Cię na mojego nowego bloga,
    northwinners-z-mianorthwright.blogspot.com

    Pozdrawiam, Mia Northwright

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz <3
      Chętnie zajrzę na bloga. ^^
      Powodzenia prowadzeniu bloga :3

      Usuń