piątek, 15 lipca 2016

Przygoda Profesora Hayden!-omówienie

 Hejko!
Dzisiaj mam dla was omówienie zadań. Zapraszam do czytania!

1 dzień
Pojechałam na mym pięknym niebieskim koniem do profesora, który jak zawsze potrzebował naszej pomocy. Jego obozowisko zostało rozwalone. Musiałyśmy pozmiatać różne kawałki szkła, doprowadzić wszystko do ładu i porządku. Nie zajęło nam to zbyt długo. Gdy jechaliśmy w stronę Pamieli naszym oczom ukazały się pszczoły. Musieliśmy pomóc uspokoić pszczoły. Niestety te owady postanowiły ganiać ludzi. Z pomocą przyszedł profesor Hayden. Przyszykowaliśmy nektar. Następnie znaleźliśmy pająka. Niestety ta mała istotka nie chciała z nami współpracować. :/ Dopiero po jakimś czasie udało nam się ją zabrać do obozowiska. :)











2 dzień

Gdy pojawiłam się na obozowisku musiałam sprawdzić pająka. Następnie skierowałam się do weterynarza, po czym musiałam pojechać do kotła po roślinę. Gdy ją zbierałam, natknęłam się na oczy wgłębi jaskini. Jak się następnie okazało były to małe pająki. O.o Musiałam pędzić ile sił w nogach. Był to wyścig w którym musiałyśmy omijać pająki. Następnie skierowałam się do obozowiska. Porozmawiałam chwilę z profesorem oraz weterynarzem. Okazało się że profesor zostanie dziadkiem! Yay... W zamian za pomoc otrzymaliśmy spodnie. :)







Mam nadzieję że takie krótkie omówienie się wam spodoba. Jak zawsze w komentarzach dajcie znać co sądzicie.
Papa <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz