poniedziałek, 4 lipca 2016

Pstrokata nowość ^^

Hejko!
Dzisiaj mamy pierwszy poniedziałek lipca! Jak tam mijają wakacje? Dajcie znać w komach a tym czasem zapraszam was na "Styl miesiąca"!
 Postać
Kask-Sportowy kask jeździecki Dolina Złotych Wzgórz 7100JS 73SC
Bluzka-Pstrokata kurtka wiosenna Jorvik City Plaza 6350JS 88SC
Rękawiczki-Czarne rękawiczki sportowca  (dalej nie wiadomo...)
Spodnie-Czarne dżinsy Miasteczko Srebrnej Polany 9770JS 96SC
Buty-Czarne arenowe buty Miasteczko Srebrnej Polany 0JS 127SC

Koń 
Uzda-Fioletowe ogłowie zmierzch Jorvik City Plaza 5550JS 76SC
Siodło-Siodło do nocnej jazdy Jodłowy Gaj 4220JS 41SC
Czaprak-Modne siodło sportowe Jorvik City Plaza 2800JS 33SC

Całość prezentuje się tak:




Czekam na ocenkę stroju w komentarzach. ^^ 
Papa <3






4 komentarze:

  1. Hey! :D
    Jestem wielką fanką twojego bloga ( lecz cichą xD ). Ostatnio zauważyłam cię w Srebrnej Polanie, ale się wylogowałaś... #Smuteczeq xD Dodasz mnie do znajomych przy najbliższej okazji? :D
    PS. Strój świetny, 9/10 ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejko!
      Strasznie miło mi to słyszeć. <3 Jak się nazywasz na sso? Chętnie dodam. ^^
      Ps. Dziękuje <3

      Usuń
    2. Brooklyn McCobbler :)
      Ps. Planuję na dziś zakup karego morgana z Jodłowego Gaju. Czy mogłabyś doradzić mi, jaki kolor sprzętu dobrać ( chciałabym mieć total look, delikatnie przełamany innymi odcieniami ). :D
      Waham się między czerwonym, fioletowym i białym... ;)

      Usuń
    3. Myślę, że czerwony :)

      Usuń