piątek, 12 sierpnia 2016

Dni Otwarte wracają do Jorvik!-omówienie

Hejko!
Dzisiaj mam dla was omówienie zadanek. ^^ Zapraszam do czytania!

Przyjechałam do Stajni Jorvik i pierwsze co zauważyłam to tłum ludzi. :D Johanna potrzebuje naszej pomocy w rozwieszeniu balonów. Następnie musimy przyprowadzić 3 konie z padoku. Następnym zadaniem jest przygotowanie koni. Musimy znaleźć pudełko ze sprzętem dla koni. Nie zajmuje mi to długo dlatego zabieram się za kolejne zadanie mianowicie siodłanie koni. Następne zadanie wymaga oznaczenia trasy. Pędem zabieram się za działanie i po kilku minutach skończyłam. Po skończeniu musimy wypróbować trasę. ^^ Po skończonym wyścigu musimy porozmawiać ze Stein'em. Stein przekazał nam informacje dotyczącą zagubionych siodeł na drodze, zadzieram kiece i lecę! :D Następnie musimy znaleźć mydło do siodeł, wyczyścić nim siodła oraz oddać siodła dla Johanny. Johanna zleciła nam bycie instruktorem dla gości, mamy pomóc gościom wsiąść na konie aby następnie ruszyć na przejażdżkę. Po pokazaniu turystom Jarlaheim kierujemy się z powrotem do stajni. Następnie musimy poszukać rzeczy które zgubili goście. :') Kolejnym zadaniem jest zrobienie zdjęć. :) Osobiście zrobiłabym o wiele lepsze zdjęcia. :P Po zdjęciach mamy możliwość wystartowania w elitarnym wyścigu. c: Po wyścigu musiałam porozmawiać z Johanną i dostałam od niej bluzkę. :) Na tym skończyły się zadanka. ^^
















Według mnie zadanka są spoko. :) Zostawcie własną ocenę w komentarzu a tym czasem ja lecę.
Papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz