niedziela, 28 sierpnia 2016

Polcia tworzy ^^

Hejko!
Dzisiejszy post będzie całkowicie różnił się od innych. Ostatnio razem z moją bff zarwałyśmy trochę nocki. :D Siedziałyśmy średnio do 2-3. Szukałam pomysłu co mogłabym robić ponieważ na sso w nocy nie trenie bo nie mam potem wyścigów, w Skyrim lamiłam z 4h i tak trochę nudno. Kornelia jak to Kornelia musiała wymyślić coś "mega". Czemu biorę mega w nawiasy? Ponieważ lama wymyśla wszystko czego nie potrafię robić. :v Ostatecznie stwierdziłam że przystanę na jej propozycje. Mianowicie włączyłam gimpa, wrzuciłam zdjęcie i zaczęłam przerabiać.  Oczywiście Kornelia musiała mi tłumaczyć co i jak bo halo, pierwszy raz w gimp'ie jestem. xD
Oryginał:
 
Efekt końcowy:

Skończyłam i jakoś tak wyszło że zabrałam się za drugiego edita. c: Z drugim się już bardziej bawiłam ponieważ wymyśliłam że moja postać ma mieć kask zamiast kapelusza.
Oryginał:
Efekt końcowy:

Następnego dnia znowu postanowiłam zająć się gimp'em. Tym razem Kornelia nie musiała mnie zmuszać. Siedziałam nad tym edit'em sporo czasu. Myślałam że wyjdzie lepiej lecz jest jak jest.  Rozmawiałam wtedy z Nati. <3
Oryginał:
Efekt końcowy:

Nati poprosiła mnie abym zrobiła jej edita więc po pewnym czasie zabrałam się do roboty. Na początku nie miałam w ogóle pomysłu na to zdjęcie lecz z czasem gdy zaczęłam poprawiać grzywę naszła mnie wena. :D Próbowałam pierwszy raz narysować napierśnik z wytokiem. Dużo czasu spędziłam na robieniu tła ponieważ wymyśliłam że usunę kilka szczegółów. xD
Oryginał:
 Efekt końcowy:


Trzy pierwsze zdjęcia wrzuciłam na fb. :3 Ogólnie uważam że te wszystkie pracę są beznadziejne. :v Sądzę że każdy mógł by takowe zrobić. Dajcie znać w komentarzach ocenę wszystkich editów w skali 1-10 oraz mówcie co mogłabym poprawić. Rady mile widziane. :)
Papa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz