piątek, 5 sierpnia 2016

Wielkie kopanie z Hawaii Jones!-omówienie

 Hejko!
Dzisiaj przyszykowałam dla was omówienie zadań. Jest to BARDZO obszerne omówienie. xD Nati się dziwiła jak zrobiłam 17 zdjęć, napisałam tego posta i zrobiłam wszystkie zadania krócej od niej. xDD

Dzikim cwałem (czytaj podwózką) pojechałam do Jodłowego Gaju. Profesor przekazał nam parę informacji, następnie dał nam list polecający. Musimy go zawieźć do Hawaii Jones. Hawaii poleciła nam abyśmy otworzyły sejf. Podała nam zagadkę do kodu. Zagadka polega na policzeniu domów. Jest 6 czerwonych, 4 zielonych, 5 niebieskich i 5 brązowych. Po otworzeniu sejfu podniosłam pamiętnik i wróciłam do Hawaii. Następnym zadaniem które otrzymałam jest znalezienie miejsca opisanego w pamiętniku. Według mnie, znalezienie tego miejsca jest banalnie proste. :P Gdy dotarłam na miejsce, potrzebowałam "Starej Betty". Za pomocą kilofa udało mi się znaleźć kolejną notatkę z pamiętnika. Ruszyłam w wyznaczone miejsce. Było to miejsce wielkiego wybuchu. Po raz kolejny bierzemy w obroty Starą Betty. Znowu zalazłyśmy notatkę z pamiętnika. Ruszyłam w kolejne miejsce. Była to droga do Fortu Maria. Powtórzyłam kopanie kilofem po czym znalazłam kolejną stronę. Tym razem muszę się udać do miejsca oznaczonego "x". (Kiedy grałam w Minecraft'a, Nati <3 wysyłała mi zdjęcia poniektórych zadanek. "x" znalazłam od razu. :P) Ruszyłam pędem w stronę wysp do wyznaczonego miejsca. Po wykopaniu strony, udałam się do źródła które zasila dwie rzeki. Następna notatka wskazała nad Kocioł. Szybko udałam się w wyznaczone miejsce. Następnie musiałam spojrzeć w dół Kotła aby zobaczyć co Mississippi Jones nazwał dziełem sztuki lub częścią starożytnej świątyni. Następnie musimy rozwiązać zagadkę. W tym celu musimy nacisnąć trzy guziki mianowicie pajęczynę, pająka oraz liczbę rzymską osiem "VIII". Gdy udało mi się odblokować drzwi, musiałam naprawić je kilofem. Następnie muszę wejść przez przejście. Gdy weszłam do środka, ujrzałam dziennik Mississippi Jones'a. Wzięłam go i musiałam czym szybciej uciekać ponieważ jaskinia zaczęła się zawalać. Gdy bezpiecznie wyszłam na zewnątrz a jaskinia całkowicie się zawaliła, stwierdziłam że czas pojechać do Hawaii. Gdy opowiedziałam jej wszystko dała mi uroczą kurteczkę. Następnie postanowiła mnie nauczyć o archeologii w Eponie. Podczas rozmowy z Hawaii możemy się dowiedzieć gdzie można znaleźć archeologia (potocznie zwane skamieniałki) Są to cztery obszary mianowicie:
1.Wokół maślanego wzgórza możemy znaleźć pozostałości po Rzymianach
2. Lustrzane bagna-znaleziska rozbitków
3. Wybrzeże smutku-ekscytujące znaleziska (Tak naprawdę to Wybrzeże Wrak)
4. Wschodnie zbocza, Hawaii stwierdziła że warto im się przyjrzeć (Posiadłość Dew)
Znaleziska możemy oddać profesorowi Chiron'owi. Niestety profesor nie przyjmuję wszystkich naszych znalezisk dlatego musimy pojechać i porozmawiać z osobą która będzie resztę naszych odkryć przyjmowała. Jest nim Walter Winterwell. Czyli podobnie jak w Dud. Na tym kończymy zadanka i pozostało nam tylko szukanie skamieniałek czyli coś co kocham. <3 :3




















I jak się wam podoba tak obszerne opisanie zadań? Oczywiście użyłam trochę innych sformułowań itd. Niestety albo i stety, nie czytam zadań. Nie mogę się do tego zmusić. Kiedyś czytałam ale potem przestałam i nie potrafię do tego wrócić. A wy, czytacie treść zadań i wszystkie dialogi czy tak samo jak ja omijacie je? Dajcie znać w komentarzach. ^^
Papa <3



3 komentarze:

  1. Pomoglas mi z tym sejfem, bo nie wiedzialam jaki kod ;3 zle policzylam domki. Dzieki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo mi pomogłaś bo ja zawsze przeklikuje XD Naprawde dzięki! <33

    OdpowiedzUsuń