poniedziałek, 21 marca 2016

Dziwny post :"D

Hejko!
Dziś przychodzę do was z dość (bardzo xD) nie typowym postem. Mianowicie mam urodziny. Nie zbyt się z nich cieszę ponieważ mój pies nie dawno umarł i tęsknie za nim ale w końcu dziś kończę 14. :) Nie robię jakieś biby bo to poniedziałek. Tak ogólnie to siedzę na hacie bo jest mi smutno i nie chciałam iść w takim stanie do szkoły... Nie wiem czy powinnam się cieszyć czy dalej siedzieć smutna. W sobotę w sumie świętowałam urodziny bo byłam na koniach a potem wyszłam z moimi przyjaciółkami na pizze i soczek. :"D Potem jeszcze na drugi soczek. :"D Ogólnie jednym soczkiem oblałam trochę Werke a ona go wyrzuciła. :"D Z drugim soczkiem uciekała ode mnie. xD Dziś może coś wymyśle z Kornelią na sso. Pojeździmy sobie trochę. Może fotek trochę. Nie wiem zobaczy się. Ogólnie to się zastanawiam co będę robić. Jeśli ktoś ma ochotę pogadać na skype to piszcie w komach. :) Tak ogólnie to nie wiem czy wy wiecie ale już w ten wtorek pojawi się 1 część opowiadania! Gdybym potrafiła nagrywać i montować to bym to przekształciła w serial ale ciii. Kiedyś pisałam scenariusz dla kol do serialu ale coś nie pykło. Ogólnie to nie jest już moja kol ale cii. xD Ciągle myślę co wprowadzić do bloga abyście chętniej go czytały. Jeśli macie jakieś pomysły to proszę opowiedzcie o nich w komach. :) Ja już będę lecieć. Idę na sso potrenować Hot Lady albo przepiszę opowiadanie. Znaczy się drugą część. :) Mogę powiedzieć że ta druga część będzie trochę związana z 1 ale na innych rzeczach się opiera. Także czekajcie do wtorku! Ja już naprawdę lecę.
Papa i sto lat <3 :"D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz